Tenis de mesa: regulamento, técnica e táctica

Normas materiais

Mesa

A mesa é o terreo onde se vai xogar este deporte, as medidas regramentarias para a mesa son: 2,74 m de lonxitude e  1,525 m de anchura e estará situada nun plano horizontal a 76 cm do chan. Esta mesa estará divida á metade por unha rede, que debe ter 15,25 cm de altura e sobresair 15,25 cm por fuera das líneas laterais

Imaxe da mesa e as súas medidas


Pelota

➤ O seu diámetro será de 40 mm

➤ Pesará 2,7 g

➤ O seu material será celuloide ou algún plástico similar

➤ O core poderá ser branco, laranxa ou mate 

Exemplo de pelota


Raqueta

A raqueta pode ser de calquera tamaño, forma ou peso, pero a folla debe ser plana e ríxida

Exemplo de raqueta


O servicio

O saque ou servizo comezará co xogador que saque sostendo a pelota coa palma da man aberta na súa metade da mesa, despois deberá lanzar o balón cara arriba o máis vertical posible, tendo que acadar unha altura de polo menos 16 cm. Despois de lanzar o balón, este debe rebotar no campo e despois o xogador que o saca pode darlle un golpe, tendo que botar tamén no campo do rival para que comece o xogo.

O saque terá que ser de córner a córner lateralmente, servindo sempre ao xogador da dereita, tendo que servir ao lado dereito dos contrarios. 

Saque



En dobres, o mesmo xogador sacará dúas veces antes de cambiar o saque do equipo. Despois de que un xogador saque dúas veces, o xogador que estaba á dereita do equipo rival sacará, tendo quen os que estaban a servir para cambiar de posición entre eles, recibindo así o saque o xogador que non estaba a servir.

Isto cambia se o partido chega a empate a 10 puntos, ou entra en vigor a regra de aceleración, que explicaremos máis adiante, pero cando se produza unha destas dúas opcións, a orde de servizo e recepción será a mesma, pero cada xogador fará o mesmo. servir de forma alternativa.

Se ao sacar o balón toca a rede, repetirase o saque, se isto ocorre de novo de forma consecutiva será un punto para o outro equipo.

A devolución

Isto farase despois de que o balón bote no campo de quen a vai devolver, e para que sexa un punto deberá botar primeiro unha vez no campo inimigo, ben directamente ou tocando a rede e non sendo devolto

En dobres alternarase a volta, é dicir, un mesmo xogador non poderá golpear o balón dúas veces seguidas, tendo que golpear os dous membros do equipo intercalados. Se o mesmo xogador devolve o a pelota dúas veces seguidas, será un punto para o outro equipo

Xogo

Gañará un xogo o primeiro xogador ou parella que acade os 11 puntos, salvo que exista empate a 10 entre ambos, cando isto suceda gañará o primeiro xogador que consiga unha diferenza de 2 puntos ao seu favor

Partido

Un partido disputarase ao mellor de calquera número impar de xogos, acordándose antes do comezo do partido

Regla de aceleración

Se un xogo non rematase pasados ​​10 minutos, ou en calquera outro momento anterior a petición de ambos os xogadores ou parellas e sempre que non se marcasen polo menos 18 tantos, esta norma entrará en vigor. A regra é que cada xogador cumprirá un punto por turno ata o final do xogo, e se o xogador ou parella que o recibe devolve o balón correctamente 13 veces nunha xogada, gañará un punto. Unha vez entrado en vigor esta norma no partido, manterase ata o final do encontro

Golpes

Golpes básicos

➤ Golpe de dereita: é o golpe que máis se ve nos partidos deste deporte, que consiste en golpear o balón facendo un movemento dende o exterior cara o interior do corpo co brazo. A posición para realizar este golpe é coa perna oposta ao brazo co que vai adiantada a raqueta e estando algo agachado. Este golpe farase cando envíen a pelota ao lado onde tes a raqueta


➤ Golpe de revés: é o tipo de golpe que máis se ve nos partidos xunto co dereito, que consiste en golpear a pelota facendo un movemento de dentro cara a fóra do corpo co brazo. A posición para realizar este golpe é co corpo encorvado. Este golpe realízase cando a pelota se envía ao lado oposto do brazo que ten a raqueta, aínda que tamén se pode utilizar cando vai ao mesmo lado

Corte de dereita: Este tipo de golpe realízase cando se recibe un balón curto e co obxectivo de evitar que o adversario realice un golpe de ataque, realizando un movemento de fóra cara a dentro coa intención de que a raqueta se deslice sobre o balón, isto conséguese inclinándoo. máis ou menos 45º. A posición para realizar este golpe é coas pernas abertas e a perna da man da pa lixeiramente atrás


Corte de revés: Este tipo de golpe realízase cando se recibe unha pelota curta e para evitar que o adversario realice un golpe de ataque, a raqueta colocarase nun ángulo de 45º e a raqueta moverase cara atrás, cara ao peito. A posición para realizar este tiro é co pé preto da liña de fondo, de cara á mesa


Otros golpes

Topspin, backspin e sidespin: Son golpes nos que o balón recibe un efecto de rotación coa folla, facendo que fagan efecto e cambien a súa traxectoria

Flip: Este remate consiste en golpear moi forte o balón cando rebota moi preto da rede

Bloqueo: Trata de manter a pala parada para bloquear unha pelota

Táctica: 

Tipos de estrategia según la madera

➤ DEF: Estratexia que consiste nun estilo de xogo puramente defensivo, que se basea en golpes cortados. As raquetas que se usan para xogadores deste tipo adoitan ser con gomas de punta longa ou anti-top spin.

➤ DEF + / ALL -: Esta estratexia consiste en xogar á defensiva, pero evolucionando cara a un ataque inesperado. Para iso utilízanse gomas con moito efecto e control, pero tamén ofrecen velocidade

➤ ALL: É unha estratexia baseada tanto en ataque como en defensa por igual. Os pneumáticos adoitan ser todoterreo ou suaves ofensivos

➤ ALL +: Nesta estratexia combínanse ataque e defensa, pero o ataque tende máis. Utilízase con gomas elásticas suaves, suaves ou extrasuave

➤OFF - / OFF: Xogo de ataque que utiliza tiros de alto xiro con moito xiro e control difícil para o rival desde unha distancia media. Utilízase con gomas moi brandas, brandas ou medias

➤ OFF / OFF +: Tipo de estratexia para xogadores agresivos, que fan moito top spin de dereita, revés agresivo, tiros rápidos, loops, flips e bloqueos preto da mesa. Combínase con gomas lisas elásticas e duras

➤ OFF +: Estratexia de xogadores ofensivos que fan golpes directos e rápidos. Emprégase con caucho medio e duro de gran grosor

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Motivación y autoconfianza

Resumen La autoconfianza es la valoración que hace una persona de si misma en respecto a sus habilidades y el como cree que se puede desarro...