Normas materiales
Campo de xogo
O campo é un rectángulo de 10 x 20 metros, divididos á metade por unha rede. A 6,95 metros da rede están as líneas de servicio, a súa vez divididas á metade en sentido horizontal, quedando 2 zonas iguais. Este rectángulo está rodeado por paredes, os fondos teñen unha altura de 4 metros, mentres que nos lados é de 3 metros. A altura libre de obstáculos establecida é de 6 metros, aunque en campos novos se recomendan 8. O chan poderá ser de calquer material que permita un correcto bote da pelota.
Medidas
Pista
Pelota
▸ Medidas: 6.35 - 6.77 cm
▸ Presión: 1.75 atm
▸ Peso: 56.0 - 59.4 g
▸ Rebote: 135 - 145 cm
▸Puño: largo máximo de 20 cm e grosor máximo de 50 mm.
▸Cabeza: o largo da cabeza máis o puño pode medir como máximo 45,5 cm, de ancho máximo 26 cm e grosor máximo de 38 mm. Na superficie habrán buratos cilíndricos de 9 a 13 mm de diámetro, podendo deixar libre unha zona periférica de 4 cm.
Pala
Normas do xogo
▸Xogo: o primer punto se cantará "15", o segundo "30", o terceiro "40" e o carto "xogo", sendo este último o que reinicia o marcador deixando un xogo de vantaxe ao equipo que o anotara. En caso de empate a "40" nos dous equipos, ganará o seguinte en marcas 2 puntos consecutivos.
▸Set: a primera parella en xegar a 6 xogos, con un mínimo de 2 de vantaxe. No caso de empatar a 5 xogos, se xogarán 2 máis, teñendo que ganar 7-5. No caso que se volva a empatar 6-6 se aplicará o xamado morte súbita o "tie-break", que consiste en que ganará o primeiro equipo en xegar a 7 puntos, sempre e cando sexa con 2 de vantaxe, dando por gañador de ese set 7-6 ao vencedor da morte súbita.
▸Partido: o partido é ao mellor de 3 sets, gañando o primeiro equipo en xegar a
2 sets. No caso de empate 1-1 nos sets e sempre que se acordara previamente, se eliminará a morte súbita, cambiando por xogar hasta que un equipo gane
con 2 xogos de diferenza sen límite de xogos.
Cambios de campo
▸Haberá cambio cambio de campo cando a suma dos xogos disputados de cada set sexa número impar
▸En "tie break" se cambiará de campo cada 6 tantos
No saque o campo se divide en 4 zonas, 2 recadros de saque e 2 recadros de recepción da seguinte forma:
Campo
As normas no saque son:
▸O saque ten que realizarse diagonalmente, como se ve na imaxe de arriba, tendo que caer a pelota no recadro de recepción que le corresponda
▸Se se falla o primeiro saque, se tendrá unha segunda oportunidad
▸O xogador que realiza o saque deberá estar dentro do seu recadro de saque, sen poder estar pisando o outro recadro de saque do seu campo, nin a línea de saque ata que golpee a pelota
▸Antes de golpear a pelota, habrá que botala no chan
▸O xogador que saca, ao momento de golpear a pelota, este tendrá que facelo con al menos un pie no chan e antes que a pelota pase a altura da súa cintura
▸Non se pode andar nin correr ao momento de efectuar o pase
Técnica Posición de espera
A posición de espera en en pádel consiste en ter as rodillas lixeiramente flexionadas, mirada ao fronte e ter a pala coas dúas mans, quedando a parte superior da pala á altura do peito
Posición de espera
Saque
▸Plano: é o tipo de saque máis básico, xa que consiste en golpear a pelota coa cara da pala en 90º. Ten como obxectivo ter un mellor control de donde dirixir a pelota
▸Liftado: é un dos saque avanzadas, e nel se ten que golpear a pelota por arriba, coa cara da pala mirando para abaixo. Ten como obxectivo que a pelota consiga maior altura al rebotar
▸Cortado: este tipo de saque tamén se considera avanzado, pero é máis común que o liftado, para realizado, a pala debe estar lixeramente inclinada para arriba e se ten que golpear a pelota por debaixo, para que adquiera un efecto xiratorio para atrás. Ten como obxectivo que a pelota non teña moito rebote ao tocar el chan
Golpeos en xogo
▸De dereita: É o golpe máis básico, e consiste en pegar á pelota cando esta ven do lado que temos a pala. O movemento e de lado, deixando ao brazo que ten a pala por detrás e golpeando á pelota de abaixo a arriba.
Golpe de derecha
▸De revés: É moi similar ao golpe de dereita, pero este se fai cando a pelota ven ao lado contrario do da man que ten a pala. O movemento e de lado, deixando o brazo que ten a pala por delante e golpeando a pelota de abaixo a arriba.
Golpe de revés
▸Volea: É un golpe que se fai cerca da rede, pegando a pelota antes de que bote para descolocar ao rival.
Golpe de volea
▸Remate: Este golpe se realiza cando a pelota queda delante do xogador sen que teña que retroceder para ir a buscala. O golpe se realizará de arriba a baixo, buscando usar o peso de todo o corpo para golpear a pelota, o golpe tendrá que ir recto buscando golpear a pelota no fondo ou cerca das paredes do campo rival, para ganar punto sen opción a devolvela.
Golpe de remate
▸Bandeja: É un golpe máis ben defensivo, co obxectivo de gañar tempo para recuperar a posición antes de que o rival devolva a pelota.
Golpe de bandeja
Táctica
▸Posición correcta no campo de xogo, volvendo sempre ao centro do mesmo cando se devolva a pelota
▸No xogo 2 vs 2 dividirte co teu compañeiro 2 metades do campo, e cubir cada un unha con maior efectividade
▸Saber ver a posición do rival, intentando enviar a pelota lonxe deles
▸Realizar golpes defensivos cando sexa necesario, non buscando sempre o remate se non se pode ou implica moito risco
▸Aproveitar a o teu favor os erros dos rivais
▸Intentar sorprender aos rivais, facendo distintos tipos de golpeo
▸Saber analizar como xogan os do equipo contrario, que golpes dan e como se colocan
No hay comentarios:
Publicar un comentario